Thursday 17 February 2011

Saya mahu Ilmu dari Mommy Lyna Mysuperkids.net

Assalamualaikum....

"tuntutlah ilmu smpai ke liang lahad "...sering kali kita mendengar pepatah tersebut di ucapkan...oh mungkin tertanya-tanya mengapa saya berbicara mengenai ilmu... untuk pengetahuan semua, mommy lyna dari Mysuperkids telah menganjurkan satu giveaway iaitu berupa seunit ipad... anda ingin tahu, klik di sini untuk mengetahui/menyertainya

Apa yang saya Mahukan?

ya..saya mahukan ilmu dari mommy lyna.. ilmu hartanah, ilmu kewangan, ilmu menjana pendapatan dari rumah dan kesemuanya yang beliau ceritakan dlm blognya... pertama kali saya melayari blog beliau, ternyata banyak ilmu/input yang saya perolehi...semestinya ilmu itu adalah hasil dari pemerhatian beliau...idea, pandangan yang jujur terutama sekali mengenai artikel pelaburan emas..mmg banyak feedback yg kita dapat, agak panas sekejap tika membaca komen-komen tersebut namun dari satu sudut pandangan, ianya bagus kerana dari situ saya boleh menilai kebaikan vs kelemahan dlm pelaburan emas..

menjana pendapatan dari rumah. key yang paling penting sewaktu saya melayari blog-blog dan ternyata, mysuperkids mempunyai apa yang saya mahukan. dengan keadaan ekonomi sekarang, perlu kerja sampingan yang boleh di lakukan dari rumah. ini penting untuk saya. dlm mencari rezeki, perhatian, kasih sayang utk anak tak terabai.... tips-tips berjimat cermat/tips menabung, pendidikan awal anak-anak banyak membantu saya dalam menjalani kehidupan sebagai seorang isteri dan ibu.

dari pengetahuan saya yang zero mengenai ilmu kewangan, hartanah, cara didikan anak dll, mysuperkids telah membuka minda, menambah ilmu walaupun tak sedetail tapi cukup berharga untuk diri saya.dengan ilmu, kita boleh peroleh kekayaan, kemewahan, kebahagian dll.....

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

1 comments:

nur on 11 March 2011 at 19:33 said...

memang banyak ilmu yang dikongsi oleh Mommy Lyna ni..

ALL IN ONE

Post a Comment

 
Blog Design by Ammupappa